Suwija, I Nyoman (2012) PENDIDIKAN SANE MABASIS KARAKTER LAN BUDAYA WANGSA. Surat Kabar Bali Post.
|
Text
Artikel Koran Karakter Mabasis Budaya.pdf - Draft Version Download (97kB) | Preview |
|
|
Text (Turnitin)
Turnitin Artikel Pendidikan sane Mabasis Karakter lan Budaya Wangsa.pdf - Supplemental Material Download (517kB) | Preview |
|
|
Text (Peer Review)
Penilaian Feer R Koran Karanter Mabasis Budaya.pdf - Supplemental Material Download (1MB) | Preview |
Abstract
Sajeroning niténin pendidikan karakter miwah budaya wangsa puniki, saluir pidabdab utawi pamargi sané kalaksanayang antuk para guruné kaptiang mangda prasida ngwangun karakter siswané. Pinaka pawangun watak miwah karakter siswa, guru patut nyinahang katetuladannyané. Saluir parilaksanan guru patut karasayang pinaka conto sané jagi katinutin (ditiru) antuk para siswané. Upaminipun: (1) tatacaran guruné mabusana, (2) tatacaran guruné mabaos ri kala ngwedar pangweruhan, (3) tatacaran guruné mawirasa ring pagubugan, miwah (4) tatacarané ngiket pasametonan sareng guruné tiosan miwah ring para muridnyané. Tetujonipun, ngwangun karakter siswa mangda ka bénjang pungkur manados jadma pawangunan sané becik, sané mapuara ngwetuang SDM inggil ring ipték, saha madué karakter susila (moralitas) sané imbang ring iptéknyané. Sané pinaka uger-uger (kriteria) jadmané becik miwah wargi parajana sané utama lan inggil, kadasarin antuk nilai-nilai sosial sané akéh kalahlahin antuk budayan parajanané. Duaning asapunika, suksman pendidikan karakter miwah budaya wangsa ring widang pendidikan, inggih punika tuntunan nilai-nilai luhur ring para yowana lan anom- anomé sané madasar antuk budaya wangsa.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > PL Languages and literatures of Eastern Asia, Africa, Oceania |
Divisions: | Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan > Program Studi Pendidikan Bahasa Indonesia dan Daerah |
Depositing User: | Rees Jati Prakasa |
Date Deposited: | 03 May 2020 01:58 |
Last Modified: | 15 Aug 2020 06:11 |
URI: | http://repo.mahadewa.ac.id/id/eprint/1002 |
Actions (login required)
View Item |